SEARCH

Retourzendingen & klachten

Wij hopen natuurlijk dat u tevreden over ons en de geleverde artikelen bent. Toch kan het voorkomen dat u een artikel retour wilt sturen of dat u een klacht hebt.

Voor retourzendingen en klachten volgt u de volgende procedure:

  1. Retourzending:
    Als u een artikel wilt retourneren dient u ons dit per e-mail te laten weten binnen 14 dagen na ontvangst van uw artikel via info@vrmguitars.nl. Wij vernemen voor de verbetering van onze service graag uw reden van retourneren.

Wij sturen u per e-mail dan een retourformulier, dat u bij het terug te sturen artikel moet voegen. Het artikel moet bij voorkeur in de originele verpakking, maar in elk geval onbeschadigd en volledig aan ons terug gestuurd worden. De kosten voor het verzenden zijn voor uzelf. De kosten voor verzending van een eventueel nieuw artikel met dezelfde verzendkosten zijn voor VRMguitars&gadgets.

Na ontvangst van het artikel en retourformulier wordt het betaalde bedrag, mits bovenstaande is gevolgd, binnen 5 werkdagen aan u teruggestort.

Als een retourzending ongefrankeerd wordt verstuurd naar VRMguitars&gadgets, dan wordt deze onherroepelijk geweigerd. De zending wordt vervolgens ongefrankeerd retour afzender gestuurd.

Per e-mail zullen wij contact met u onderhouden over de bijzonderheden en het verloop van uw retournering.

  1. Klacht:
    Een klacht meldt u ook per e-mail via info@vrmguitars.nl. Wij zullen er naar steven u binnen 2 werkdagen een reactie te geven op uw klacht en een oplossing voor te stellen. VRMguitars&gadgets zal uw klacht ter verbetering van de service zeker ter harte nemen.

ons retourformulier vindt u informatie over ons adres.

 

Vriendelijke groet,

Team VRMguitars&gadgets

Back to Top